قديم 27-11-2010, 08:38 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مسابقة الف شكر لاعضاء مصر موتورز - 2010

الأخ العزيز ابونورا طبعا انا شاكر لحضرتك جدا جدا جدا على فكرتك وانك رشحتنى وانا رقم 8 بس اسمحلى انى اتكلم فى كام نقطة كده وياريت حضرتك تقراها وتجوبنى :

اولا : كان نفسى اتشرف بحضرتك فى مقابله امبارح بس للأسف انا مشيت ومشوفتش حضرتك وكان نفسى اتعرف بحضرتك حقيقى والله لذوقك وادبك وحوارك الممتع مع جميع الأعضاء .

ثانيا : اطلب من حضرتك ان تحذف اسمى من المرشحين لأن اللى استفدته امبارح من المقابله الجميلة دى كان اكتر من اموال الدنيا جميعا ولا يساوى تمن ولا كنوز العالم كله ومن حضر المقابله هيقدر ويفهم كلامى كويس من حب بين الأعضاء وكأننا اسره واحده كلنا .

ثالثا : تحفيز الأعضاء لن يكون عن طريق المسابقات ولا الأموال ( اسف لو رأى ضايقك ) ولكن كلنا بنشارك بعض عشان نتواصل ونتعرف ونحل جميع المشاكل اللى بتقابلنا واللى بتقابل غيرنا وذلك حب فى المنتدى واعضاءة وليس من اجل مصلحه والله وحده يعلم اد ايه انا رجعت طاير من الفرحه من المقابله الجميله بتاعه امبارح وفعلا يوم لايعوض ولا يساويه اى شىء اخر .
وفى الأخر المكسب الحقيقى اللى الواحد كسبه هو انه عضو فى مصر موتورز ودة يكفينى شخصيا جدا جدا جدا وارجو الا اكون ضايقت حضرتك بكلامى وتقبل خالص احترامى وتقديرى لشخصك الكريم .

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ