قديم 26-11-2010, 12:03 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future
افتراضي رد: بتحب انهى مدرسة فى صناعة السيارات

انا بحب الاوربي بس لحد التمنينات او لمنتصف التسعينات بعد كدة اي حد بيشتري اوربي لازم يكون عامل ميزانية لو لا قدر الله العربية فتحت بقها ؟ شوفوا اسعار الاوبل المستعمل و الرينو المستعمل عاملة ازاي ............
الامريكي حلو و كويس بس مع الاحترام للكل حد يقدر قولي اية الامريكي المنتشر في مصر و بنسبة كام في المية من العربيات الموجودة
ما فيش غير الشيروكي و موش منتشرة للدرجة علشان حجم الماتور و استهلاك البنزين يعني من الاخر الامريكي فاشل في مصر ............
نيجي للياباني انا شايف انه انجح عربية معمرة و اقتصادية حتي في عربيات السبق الهوندا من العربيات اللي بعها كبير . العربية اليابانية نجت في جو الخليج في حين العربيات الاوربية كانت الحرارة بتبهدلها . العربية اليابانية نجحت في امريكا لتوفيرها في البنزبن حتي العربيات ذات السعة اللترية العالية موفرة في البنزين و طبعا نجحت في مصر. افتكر ايام الجامعة كنت لما اشوف عربية ميكروباص تويوتا كنا بنجري عليه و نطنش اي عربية تانية.
الكوري هيونداي و كيا بجد عملوا طفرة و نمو سريع جدا في السنوات اللي فاتت
باقي العربيات لسة قدامها مشوار طويل اوي لحد ما تتشهر عالميا.