قديم 24-11-2010, 01:43 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عودة الأسد الفرنسى ب908 RC ( صور حصرية لمصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

لية بس كدة يااستاذ سيف دة حضرتك حبيبى لية تجيب سيرة ال132 فى الموضوع دة
( انا بهزر مع حضرتك طبعا يااستاذنا متزعلش )
الحاج والدى لو شافنى بس بتكلم نص كلمة على 132 يولع الدنيا وتقوم مجزرة لأنة بيعتبرها بأختصار زوجتة التانية ولايقبل ابد ابد التريقة عليها وعايز اقول لحضرتك حاجة مش هتصدقها اقسم بالله العظيم والله والله لسة مدينى الفين جنية عشان اكمل تجديدتها اللى بدأت من قبل العيد الصغير ووصل سعر التجديد حتى الأن بالضبط 9354 جنية والله زى مابقول كدة عشان هو خلانة نجيب العربية على الأرض ونبنيها من اول وجديد وكل ماجى اقولة حرام قلائى ايدة سابقة لسانى ( اوعى حد يروح يقولة ) ودى المرة السادسة اللى نجدد فيها العربية ونغير اللون برة وجوة ورفض كل محولات بيعها رغم انها اتقلبت بية سنة 96 وغيرنلها نص كامل خلفى من بورسعيد الا انة متمسك بها لأقصى اقصى درجة للصبح ولايرضى بالأسبرانزا ولا الشاهين ولا الفيرنا اللى كانت معانا الأول ولا حتى النيسان صنى الجديدة بتاعة عمى ولو جبتلة البيجو اللى انا عامل عليها الموضوع مش هيركبها بردة ولو ببلاش هههههه
انت طبعا حاتقابلنى يوم الجمعه صح ؟ حانتكلم فى الموضوع دا لأن عندى كلام كتير بخصوصه مش حاينفع اقولهولك هنا . انشاء الله لما نشوف بعض على خير .

Saif El Deen