قديم 22-11-2010, 08:09 AM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
طلب مشروع رأس تريلا MERCEDES ACTROSS

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا من مدة و أنا شايف طفرة فى موديلات العربيات النقل المرسيدس اللى ماشية عالطريق و طبعا أول واحد قاد حملة التجديد , كان رجل الأعمال الغلبان اللى محتكر الدرة الصفرا فى مصر / رفعت باشا الجميل , المهم , و طبعا مع اتجاه الدولة لالغاء المقطورات , اللى بيشترى اليومين دول بيشترى رأس تريلا , ماعدش العربيات النقل بتاع زمان اللى ليها صندوق دى .

المهم , الجمعة اللى فاتت الموافق 20-11-2010 و أنا بقرأ ملحق السيارات , لقيتهم عاملين الفرح بتاع تخفيضات الجمارك على العربيات الأوروبى 10% من نسبة الجمارك و من ضمن ماتكلموا , لقيت أن جمارك العربيات النقل المرسيدس حمولة أكتر من 18 طن حوالى 15 % ( 5% جمارك + 10%ضريبة مبيعات ).

المهم , جه فى دماغى أنى أجيب رأس منهم , تكون 3335 زى اللى بيجيبها رفعت الجميل و أشغلها , بس أنا كل معلوماتى عن المشروع ده زى معلوماتى عن اللغة اليابانية بالظبط , ده حتى أنا ممكن أكون بعرف يابانى أكتر شوية .

فأنا قولت أما اعمل موضوع هنا فى المنتدى عشان الناس المحترمين ممكن يدخلوا معانا و يشاركونا الرأى و ان شاء الله يصير خير .

شكرا و جزاكم الله كل خير .

MERCEDES E230

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم