قديم 20-11-2010, 12:51 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربة شخصية تحولت لنوع من الادمان ادعو الله الا يعافيني منه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

اولا انا بشكرك جدا يا استاذ عمرو على كلامك الحلو ده و كمان انا كان ليه الشرف انك ذكرت اسمى مع المجموعه الرائعه دى و كلهم اخواتى الكبار و حضرتك طبعن منهم لكن والله فعلن عندك حق كل ما افتح الكمبيوتر افتح اول حاجه مصر موتورز و ساعات كتير اعد كتير على مصر موتورز بيتى الثانى لدرجه انى بنسا نفسى و اخويا الصغير يوعد يقولى كفايه باء انا عاوز العب شويه لكن ولا كانه بيتكلم خالص و هو ده جمال مصر موتورز وعلى فكره هتحس بل الكلام ده اكتر لم تحضر المقابلات و تحس بروح الاخوه و الصداقه و على فكره لو شوفت صور المقابلات هتلاقى انى انا و معتز و عماد اصغر ناس موجوده لكن والله عمرى ما حسيت بل الفرق ده و دى اكتر حاجه محببانى فى مصر موتورز

و الى الامام ان شاء الله يا مصر موتورز
حبيبي يا كيمو و الله الحمد لله انت مشكلتك مع اخوك الصغير انا مشكلتي بقت مع الحكومة ( المدام يعني ) و انت عارف الحكومة ربنا يكرمك لما تتجوز هتعرف بس مع ذلك فعلا مصر موتورز اصبح بيتي الثاني

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه