قديم 07-11-2010, 08:49 PM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيرنا أم لانوس أم لوجان أم بي واي دي إف3 أم إسبرانزا 516

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aryme مشاهدة المشاركة

بص ياباشا الاختيار فى الاول وفى الاخر ليك انتا بس اهم حاجة انتا اية ظروفك علشان كل واحد فينا بيشترى عربية بيبقى عارف هو شاريها علشان حاجة معينة يعنى مثلا انتا لو مش بتحب الجرى وعندك اسرة يبقى اللوجان صفقة رابحة شنطة كبيرة وصالون مش وحش وعفشة كويسة وموتور مش بتاع جرى - ولو انتا مثلا شاب وبتحب الجرى والمخاطرة على مسؤليتك يبقى الفرنا
موتور قوى فرامل تعبانة ومفيش ثبات بالنسبة لى فاشلة الصراحة - اما بالنسبة للانوس فهى اقتصادية جدا فى كل حاجة كمان اعادة البيع سهلة جدا - اما بقى لو جينا للصينى فهو محدش يقدر يحكم علية دلوقتى لكن انا سمعت من ناس كتير سواقيين تاكسى ان البى واى دى عربية جميلة جدا
فخمة من جوا وهاتجيبلها حاجات التويتا وقالوا كمان انها احسن من الاسبيرانزا والله واعلم
وفى النهاية انتا وحدك الى تقدر تحدد انتا عايز اية

شكراً لمشاركتك

أطيب تحية

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم