قديم 26-10-2010, 11:59 AM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايزين حفلة عايزين حفلة عايزين حفلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

كريم بك ... أنا الحمد لله ربنا أكرمنى وبطلت سجاير من أول رمضان بعد 30 سنة تدخين بس لسة الشيشة كمرحلة انتقالية. معايا عدتى (اللى) دايما فى شنطة العربية تحسبا لطلبات المزاج العالى. حكلمك على الساعة 12 علشان أضمن تكون صحيت وفوقت.

مهران بك ... شاكر ترحيبك ومشتاق لرؤياكم جميعا (نفر نفر). حكلم كريم بك على الساعة 12 واتمنى أن تقبلوا جميعا رجائى بالنسبة للموعد ان كان يناسبكم.

تحياتى للجميع.
باشا احنا تحت امر سعادتك بس انت عارف الويك اند بتاع معظمنا هو الجمعة ولا مش عايز تشوفنا نبعتلك الصور بتاعتنا
هاهاهاهاهاه
لاه والله الشرف حيكون لينا احنا جميل انك تتعرف فى كل مقابلة على شخصيات جديدة ومحترمة زى سعاتك
وانا فى انتظار اتشرف بيك يوم المقابلة ان شاء الله تعالى

My car