قديم 22-10-2010, 11:25 PM
mohamedkamel8677 mohamedkamel8677 غير متواجد حالياً
من انا؟: ana da2mn barkb vw tdi
التخصص العملى: free
هواياتي: cars

mohamedkamel8677 is a jewel in the roughmohamedkamel8677 is a jewel in the roughmohamedkamel8677 is a jewel in the rough
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

الموضوع كان نشيط جدا فى اول سنة من المنتدى لدرجة انه كان اكتر موضوع عليه مشاركات فى بعض الفترات بس احنا قفلناه علشان نركز اكتر فى العربيات ولان مكنتش قادر اتابعة كمان
بس بإذن الله هنخلص التطوير الحالى وهفتح الموضوع تانى لان فيه اعضاء جدد كتير نفسنا كلنا نتعرف عليهم اكتر

فممكن تبداو ترشحو اسماء الناس اللى عايزينهم يشرفو على الكرسى فى السنة التانية وان شاء الله نفتح الموضوع من جديد بنظام جديد ومتابعة بإذن الله
اسمى محمد كامل من طنطا من مواليد ٧٧ و متزوج كنت بشتغل على مراكب نقل الركاب و مراكب نقل البضائع حول العالم ثم استقر بى الحال فى ايطاليا لبعض سنوات ثم اخيرا استقريت فى الدانمارك و عملت فيها فى بدايتى فى شركات الاعلانات ثم شركات الخضار و الفاكهة ثم النظافة ثم عملت كورس لصيانة السيارات و كنت متخصص فى الفحص لسيارات الديزل و انتقلت منة للعمل بسيرفس اودى و فولكس و اوكتافيا و سيات حيث ان كل هذة الشركات موجودة فى مجمع عمل واحد اسمة SMC و كلها تابعة لفولكس ثم عملت مدرسا للقيادة و حاليا عندى مركز غسيل سيارات و كار كير ... و شكرا