قديم 22-10-2010, 10:25 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
رأى رد: اقذر مرور فى العالم فى مصر.... اقذر مرور......

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kamalhessen مشاهدة المشاركة

ابن عمى معاق بشلل اطفال وجاب سيارة معاقين من بور سعيد وراح امتحن اكتر من خمس مرات بمرور فيصل خلال سنتين وفى الاخر طلب الظابط رشوة خمسة الاف جنيه عشان يديلوا رخصة القيادة ومش عارف يعمل ايه اسمه عمرو مصطفى عبد الحميد ياريت حد يدلنا نروح نشتكى لمين ولكم جزيل الشكر

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

والله العظيم , انا لو من قريبك ده . كنت روحت للظابط المرتشى ده و كنت اتكلمت معاه و سجلتله الكلام كله بالموبايل و أشتكيه بشكوى خاااااااااااااااااصة و ملبسة الى السيد الوزير البلطجى , ( وزير الداخلية المصرى -الله يلعنه- مطرح ماهو متلقح ) يعنى هيحصله ايه أكتر من اللى حاصل , هو أصلا لسه مش عارف يطلع رخصة .

أو يبلغ وزير الداخلية و يتعمل كمين لابن الكلTEEEEEEEEEEEET ده و يا سلام لو يعرف يصور ابن الكلTEEEEEEEEEEEET المرتشى ده بالموبايل السامسونج ال8910 أبو كاميرا 8 ميجابكسل .

بس , انا معتقدش أن وزير الداخلية محترم عشان يعمل كده , ده ممكن يطلعوا قريبك ده هو اللى بيحاول يرشى الظابط الشريف العفيف .

ولا أقولك بلاش , لحسن يتهموه انه تبع جماعة الأخوان المسلمين المحظورة و لا بيساند الفلسطينين فى غزة و يعتقلوه , خليه يبوس ايده وش و ضهر و يقول الحمد لله .

MERCEDES S430

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم