الموضوع: محتار بجد
قديم 17-10-2010, 02:26 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار بجد

شوف يا غالى ...

الفيرنا احسن ليه ؟؟

الفيرنا جديدة لكن الانوس بقالها حوالى 13 او 14 سنة يعنى شكلها قديم ..

الفيرنا شكلها احلى بكتير من الانوس ..

نيجى بقى للمهم :

من حيث الاعتمادية وقوة التحمل والصاج وتوفر قطع الغيار وسهولة الصيانة .. العربيتين زى بعض تقريبا وفى مستوى واحد ..

يفرق ان الفيرنا تصميم احدث وموتور اقوى واكفأ من الانوس ..

وعلشان كده ارشحلك الفيرنا ..

وخلينى افكرك برضه باللوجان واتمنى انك تدخلها فى المقارنة ..

لانها : تقفيل مغربى مش مصرى (جودة عالية) - اوبشنز اعلى (كمبيوتر رحلات واير باج وتعديل ارتفاع الفوانيس) - اوسع واريح بكتير من الفيرنا واللانوس - عفشة قوية - والاهم سعر منافس ..

وعلى فكرة انا مش متحيز للوجان لانها مش عربيتى اصلا انا عربيتى هيونداى لكن بقولك رأيى بمنتهى الصدق وعن تجربة وانت ليك القرار ..

وبالتوفيق يا كبير ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ