قديم 05-10-2010, 03:20 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شيء مستفز اوووووووووي!!

أغبى وأرزل موقف ببيحصلى لما أبقى ماشى بسرعة فى شوارع المطرية الكريمة بالليل وفجأة الاقى العربية بتطير وكل حاجة فيها من جوه طايرة فى الهواء وأنا من ضمنها, وبعدين دبببببببب, مطب يامعلم ولا المقطم, ببقى حاسس أن العربية خلاص نزلت على الجنط والكاوتش هوى وبتحصل معايا بدرجة غبية جدا كأن المطب بيبقى مش موجود وماتعرفش مكانه غير لما تطييييير.

ومرة فى مدينة نصر ماشى بسرعة فى شارع خلفى, والساعة 7 صباحا والحياة جميلة, وقدااام فيه تقاطع صغير وعلى ناصيته الشمال صندوق زبالة, وأن ماشى بسرعة وقبل صندوق الزبالة ب5 سم كنت بفادى عربية حادفة لبره على اليمين, وهوب أقوم واخد مطب متخفى على60 والدركسيون مكسور للشمال وصندوق الزبالة على شمالى, ومرة اللحظات طويلة كالزمن كله وأنا أتخيل اللى هيحصل للقوايم والزجاج وليا, وهعمل أيه فى العربية الغلبانة, ومرت يد الصندوق بجانبى وهى تريد السلام لكنى وبحمد الله طنشتها وهى طنشتنى أنا والعربية, ده أغبى موقف أتعرضتله ولسه بتعرضله, لأن المطب وصندوق الزبالة لسه فى مكانهم ولازم كل ما أعدى مالحتة دى, أطييييير.

بس اللى بيتعمل فينا بيطلع على الناس برضه.

دى أنا شايف أنها أسخف وأرذل حاجة بتحصلى لكن طبعا بتحصل حاجات تانية مستفزة بتحصل مع ناس كتير فلا داعى لذكرها.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.