قديم 14-09-2010, 09:07 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute
عاجل رد: إلى الأعضاء الصامتين الصائمين عن الردود !!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة agamemnon مشاهدة المشاركة

ممممممم الموضوع مش بالتعقيد ده .. انا نفسى سجلت هنا علشان كنت عايز معلومة معينة و كان النص بمقطوع علشان انا مش مشترك و ده عنصرية لو سمحت انى اقول لانك مادام بتقول ده معلومه لوجهه الله يبقى مافيش منطق فى حصرها على المشتركين بس .. و اعترف ان بعد كده المنتدى فعلا استهوانى و لكن يظل التعليق من عدمه حق اصيل ليا و ماينفعش حد يناقشنى فيه . بس على الرغم من موضوعك سورى اللى مش شايفة مفيد خالص بس انت نورتلى حاجه مهمه جدا و هى على الاقل ان اشكر اللى كتب الموضوع بكلمة واحده حتى علشان هو اكيد افادنى بيها بشكل او بأخر , انما المواضيع التى لا تسمن و لا تغنى من جوع زى موضوع حضرتك ماظنش انه يستاهل الرد عليه .. و انا مش بهين حضرتك و لا حاجه لا سمح الله بس بفكر فى الانسان اللى بيقول انه بيعمل خير و لوجهه الله و بعدين يدور على الردود عفوا بس ده ادعاء و انا لعمرى ماشوفتش بجاحه اكتر من كده
شكرا ليك على انارة الفكرة فى ذهنى و سامحك الله على ادعائك
احمد
لماذا التجريح
اذا كان الموقع وموضوعاتة لا تحوز رضاك فلتذهب لموقع آخر ينال اعجابك