قديم 13-09-2010, 04:42 AM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاااااااااااااااااااااا ااار!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

مشكور لكلامك المحترم

بس احب اوضح حاجه

مش عشان ان حبيت اشوف عربيتي و هل ثابته كويس والا لاء او دوران العجل بالملفات ثابت و الا بيحدف يبقي انا متعبتش بالفلوس

اولا انا اذا كان دراسيا او عمليا كل حياتي متعلقه بالعربيات بجميع انواعها بغض النظر اني مهندس مدني
ثانيا السبب الي بيخلي الناس دلوقتي تفاضل و تتخالف في الاراء هي تعدد المعروض و تقارب سعره
يعني انا عشان اشتري ال m11 بتاعتي قعت اشهر ادور و اتفرج و اجرب لحد ما استقريت علي العربيه الي تناسبني فعليا
ثالثا مع احترامي لحضرتك الي يفكر بالتفكير ده عايز عربيه تقضي مشاويره و خلاص يبقي مش عايش بالزمن ده ولا عايز يعيش فيه
ده زمن كل حاجه فيه سريعه و زمن عايز المغامره وناس بتفكر وبتشغل مخها مش عايزة تعيش جمب الحيطه وخلاص

وعموما لو حضرتك حبيت اي حاجه بالدنيا هتحب تتعرف علي كل حاجه فيها و دي طبيعه البشر كلهم وتحب تستكشفها اكتر

ومعتقدش دليل ابدا انك مش تعبان في فلوسها

اعتقد كلمه ملهاش لازمه الي حضرتك قولتها لاني تمس شرفي جدا

ومشكور علي كلامك

أخي الكريم لم أقصد أبداً ما قد تكون فهمته ولكن لولا أختلاف الأذواق لبارت السلع

أعتذر جداً وبشدة بل وأقبل رأسك أن أستطعت فأنا لا أحب أبداً أن أكون السبب في غضب أخ كريم

اعتذر مرة اخرى وبلاهه عربيات دي اللي تزعل الناس من بعضها يا أخي وماله الميكروباص يعني ههههههههههههههه

لن انام قبل أن تتقبل أعتذاراتي