قديم 07-09-2010, 09:39 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بصوا طالما مفيش وظائف كلة يحضن ويركن هنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكشفى مشاهدة المشاركة

بص يا عم كوماندا احسن طريقة للدفاع هى الهجوم دلوقتى انت متحاوط بالبضاعة الصينى يبقى اسلم حل انك توزعها انت وتكسب من وراها انا ضدد كل واحد يفكر فى التصنيع علشان احنا مش هنعرف ننافس اى منتج علشان كدة انا بشجع اى حاجة فيها توزيع يعنى انا باخد وببيع وماليش دعوة بالباقى ولا انصح بالبيع الاجل اى اللى بيبقى فلوس انت بتبيع بضاعة تقبض تمنها وتمشى ودى فكرة اتمنى من باقى الاعضاء يفكروا معانا فى افكار مشاريع نعرف نفك عن نفسنا بيها مش نتشائم من اولها ولعلمك انا جبت قرض وعملت مشروع وخسرت بسبب الازمة الاقتصادية مش بس كدة دانا عمال اسدد فى باقى القرض يعنى مش انت بس اللى ظروفك صعبة

اليكم دراسة مبسطة لمشروع التغليف والتوزيع ويارب تفيدكم
حتى دى ياحج مسبوهاش فى ناس من الصين بيلفوا فى شوارع جمهورية مصر العربيه كلها بيبيعوا ملابس وبيحلقوا للشباب فى البيت ب5 جنيه وبيعملوا بدى كير ومنى كير للبنات برده ب5 جنيه قريب هتلاقى قطع غيار بنادمين صينى فى السوق
الدهب الصينى >>>>>>>
اللى نجح الصين ان وراهم حكومه بتساعدهم لكن احنا ورانا حكومه بتقلبنا