قديم 05-09-2010, 06:04 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل يوجد سيدى مع ريموت مثل التاره الملتى فنكشن

بصراحة أنا مش خبير فى الحاجات دى ومش عايز أفتى, لكن معظم الموديلات اللى فى السوق بينزلها ريموت بيركب على الطارة حضرتك بتشتريه لوحده بعد تركيب الكاسيت, وحضرتك لازم تسأل الريموت بتاع الكاسيت موجود ولا لأ قبل ماتشترى علشان لو الريموت أساسى فى أختيار حضرتك للكاسيت.

أما بالنسبة للدى فى دى وال GPS فالحاجات دى غالية أوى وبتتكلف جامد وموجودة فى مصر بس قليل, وعلى العموم حضرتك ممكن تسأل سبير كار موجود ولا لأ (عندهم موديلات كتير) ورقم التليفون والعنوان فى منتداهم, وفيه محلات مشهورة قوى ممكن تجيب لحضرتك اللى أنت عايزه زى أدريان اللى فى شارع جامعة الدول العربية, وروكيت اللى فى روكسى, وعناوينهم موجودة فى جوجل

وربنا يوفق حضرتك وتلاقى الكاسيت اللى أنت عايزه.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.