قديم 22-08-2010, 05:23 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة master.formats مشاهدة المشاركة

أول حادثة عملتها في حياتي -كانت الحمد لله خبطة خفيفة مش حادثة يعني- وكانت بعد ما طلعت الرخصة بأسبوع واحد وكانت ايه بقى يامعلم... أنا بالـ 127 الغلبانة ولبست في مرسيدس كمبرسور سودا سايقاها واحدة ست...
بس بصراحة كنت أنا الغلطان
أنا الرفرف اليمين بتاعي اتطبق و بقى يحك في العجلة و هي الاكصدام اتخربش و كاوتشة كدة اتخلعت..
ونزلت تولول وتقول انها بتاعت جوزها ...الخ طيب يا ست أنا آسف واللي انت عاوزاه...
اللي طالع عليها معرفش معرفش لغاية ما خنقت أمي عاوز امشي شوفي عاوزة ايه وخلصيني..
وهي بتبص لي "وكمان عاوز تمشي" كان عقابي اني أسمع ولولتها وخلاص...
بصراحة فكرت أسيبلها المفتاح تبيع ال127 وتصلح الاكصدام بس لما كلمت جوزها قالها تمشي والحمد لله على كده...
هي كانت داخلة شارع جانبي وفجأة وقفت لأنها لقت عربية خارجة.. وأنا كنت وراها وملحقتش أقف لأن ردود فعلي كانت لسة بطيئة وغير تلقائية فحودت شمال و خبطتها برفرفي اليمين...
الحمد لله كان زمانك بايع ال127
تلاقيها كنت داخلة شارع غلط كعادتهم

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي