قديم 22-08-2010, 09:37 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عام الحزن(الثنائى اللى جاب اجلى الوطنى للتنميه - قناة السويس للتامين )

لا حول ولا قوة الا بالله بصراحة ربنا أنا لسه جايب لانسر بومة مستعملة أنت خلتنى والله مش عايز أنزل ومرعوب يعنى أنت عندك تأمين وحصل لك كده أمال أنا أعمل إيه اللى جايبها مستعملة من غير ضمان,والله حاسس بيك وعلى فكرة أختى فى تجارة وبتقول لى دايما أن عندنا لازم شركة التأمين تطلع عينك ومش تديك حقك كامل أبدا لازم ينصبوا ويطلعوا عينك
والله مش عارف أقول لك أى أنا دايما بمشى على 40 عشان أتقى شر الحوادث والبنى آدمين