قديم 12-08-2010, 02:47 AM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bam8572 مشاهدة المشاركة

تسلم والله وتغيير التوقيع دا شئ ممتاز

الحملة والدعاية اوعدك ان فى خلال الشهر الكريم بإذن الله تعالى واذا وفقنا الله ستكون الحملة معروفة ومشهورة وحديث كل المصريين الى بيهتموا بالعربيات

لما يستنى بردو كام شهر مفيهاش جاجة يعنى وربنا هيوفقنا بإذن الله

موضوع زيرو او كسر زيرو مش هتفرق اللى يهمنا العربيات اسعارها لازم تنزل

شهر مش كفاية ومين عالم يمكن نجيب حاجة ممتازة جداً بس اصبروا ومحدش يستعجل نهائى والله وانا بإذن المولى عز وجل واثق من نجاح الحملة

تجار وتوكيلات معندهمش ضمير وكذلك الجمار

احنا نمتنع عن شراء السيارات وهما يولعوا فى بعض الاتنين

حضرتك بتتكلم على اى دولة ؟

انا سمعت ان الناس مش عاجبها اسعار العربيات اه وكدا ودخل فى الموضوع الازمة العالمية وخلافه وكانت كل السلع تقريباً واقفة ونزلت اسعار العربيات شوية

لاكن حملة خليها تصدى وموديلها يعدى معمولة وحققت بعدها مبيعات عالية والكلام دا اعتقد انه مش فى مصر

كامل احترامى
لا الحملة امتدت لي مصر لو بصيت على مواقع مصرية كتيييييير جدا هتلاقي

ان في ناس عملت مواضيع وحملات ...لكن !!!