قديم 08-08-2010, 12:55 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute
افتراضي تحديد السرعة القصوى للأعضاء 110 كم يا ريت كلنا نتعاون.

انا بقالي فترة نفسي أعمل الموضوع دا هوا الموضوع دا للحد من السرعات العالية وانا اولكم نفسي نتعاهد كلنا ان احنا منزودش السرعة عن 110 كم لأن فعلاً السرعات العالية بتتسبب في أغلبية الحوادث في بلدنا وكتير مننا فقد اقارب او اصدقاء في الحوادث فياريت كلنا نتعاهد مع بعض وانا اولكم وخصوصاً ان انا شغلي على الطريق الدائري وبعد لما ركبوا الرادارات الجديدة بقيت بمشي على الدائري 80 او 90 وفعلاً لأول مرة وانا على الدائري احس ان انا بسوق وانا اعصابي هادية وحاسس ان انا متحكم في العربية وانا كنت بردو مسافر اسكندرية بعربيتي ووالدي معايا بعربيتو وطبعاً والدي ملتزم بالسرعات الي هيا اقصى حاجة 100 كم و فعلاً بتحس ان انتا اعصابك هادية وانا كنت بحب الجري جداً وياما اتعرضت لمواقف وانا على السرعات العالية وكان المنجي منها هو ربنا سبحانة وتعالى فقط.
فياريت يا جماعة نتعاون كلنا على ان السرعة القصوى لينا تكون 100 او 110 بالكتير وربنا يستر طريقنا جميعاً ويرجع كل واحد مننا لأهلة سالم.

الحمد لله والشكر لله.