قديم 24-07-2010, 11:50 AM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: و تتوالى مفاجآت الجميلة M11

السرم عليكم يا جماعة الخلاف الى بينكم واحد طالع بيها السما و التانى عاوز يولع فيها انا بصراحة بحس ان الموضوع فية دعاية اكتر منة تجربة انا حجزت الام 11 بناء ان اتنين اعرفهم كويس جداا واحد اشتراها من 9 شهور و التانى بقالها معاة شهر و بصراحة انا اشتريت من كلامهم و انا شاء الله هاتكون معيا 15/8

طيب انا عاوز اعرف حاجة بقيت اصدرات اسبرانزا يعنى اية 113 مثلا اصغر عربية مش مسمعة فى السوق و عاملة شغل

احنا بنشتغل نفسنا بصراحة الصين غول صناعة طيب شوف الولاعة مثلا الصينة بكام اتوماتيك و سخان السعر بصراحة غريب ووارد تيجى تشغلها ما تشتغلش

و بعدين جاك و بريليانس انا شايفهم نفس المستوى مع شيرى الى هيا اسبرانزا و ابو الفتوح شاطر و موضوع التوكيل و المرمطة انا بشتغل فىالتامين و عارف شيفورلية و البفارية بتاعت بى ام و كيا و ابوالفتوح و هيونداى كلهم مستوى واحد فى تفضية جيب الزبون و استغلالة جميع التوكيلات الى فى مصر كدة

انا شايف الى عاوز يشترى اى نوع يشترى لا خامات و بتاع ماتور شغال ازاى يسال لو صينى هات اوبشن و ماتور لان الصينى شغال طيب حد اتكلم عن الالنترا و عيوب التقفيل الى فيها ولا السيراتو و عيوبها الخطيرة فى الامان

مش فارقة الا مع بى ام و مرسيدس و فولكس دول عربيات بجد

عمرو احمد
01003388954