قديم 19-07-2010, 02:45 AM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts
افتراضي رد: survey :- ايه انسب عربية في مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adhamelmasry مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ياجماعة اللانسر حلوة وتمام بس الرجال اتكلم على عربية من مجميعو مع اعتذارى الشديد واحترامى للاراء الناس كلها اشترى هوندا سيفيك وانت هتستريح معرفتش اطلع على البانوراما جمب اللاستاد وحاول تخلص فى دبابه وسقطلها ماتور وكاست وديفيدى عشان تعرف تمشى فى شوارعنا اللى عمله زى الحرير وانت بتسمع المزيكايتاعتك وطبعا هتبقى اغنية خلى السلاح صاحى وعشان كمان لو حد زنق عليك او خبطك وجرى او كسر مرايتك وجرى متحاولش تدور على امين شرطة عشان ساعتها هيقولك طب اعمل ايه اطلع اجرى وراة لالالالا انت تضربو بدانة المدفه ياجماعه انا بهدى النفوس مصر بلد جميل على راى محمد هنيدى الصين حلوة
ههههههههههههه............ ........
عندك حق بس والله العربيه الافانزا دى تحفه وشبيهه اتلى حد كبير باللى انت بتقوله................... ......انا ما زلت عند ترشيحى تويوتا افانزا وقطع غيارها موجوده 0000000

لا تحسبن الابتسامه على وجهى فرحا فالطير يرقص مذبوحا من شده الالم

fokak mne