قديم 13-07-2010, 01:02 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سعر تامين للسيارة بلا منافس رغم ارتفاع الاسعارم (مرنا)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة merna_hemaya مشاهدة المشاركة

ولو احتاجت اى شئ فى مجال التامين يااستاذ احمد انا فى الخدمه صدقنى يوم الاحتفال كان نفسنا نتكلم اكتر مع حضرتك بس مجتش فرصه يعنى لو حضرتك حبيت تعمل وثيقه كويسه لجوجو مفيش مشكله وياريت اعرف تليفون حضرتك اذا مكانش فى مانع
انا والله كان نفسى اتعرف عليكو وعلى مينا باشا ربنا يخليهولك بس الفرصة ما سمحتش تتعوض ان شاء الله
وثيقة اية ممكن اعملها لجوجو؟
رقم تليفونى 0121109224
حاولى تيجى الرحلة اللى جاية فى بورسعيد

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي