قديم 02-07-2010, 10:48 PM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل شئ عن الديفيل.

يا باشا ولا يهمك,أحنا بناخد وندى فى الكلام.

فلتر k&n ده فلتر هواء رياضى أمريكى, بيزود الهواء الداخل للموتور وبيخليه يتنفس أحسن وبالتالى بيزود السحب شكله سعره غالي , أعتقد إن موتوري بيتنفس كويس و لو تعب أجيب له أنبوبة أكسجن أرخص )

البوجيهات موجودة عند جميع محلات الأكسسوارات الكبيرة, وأنا كنت شاريها ب 100 جنيه الأربعة وعليهم ضمان سنة, بس خلى بالك من العلامة المائية بتاعة الشركة اللى على العلبة و عبارة صنع فى أمريكا.
أما السلوك سعرها معرفهوش بس أنا كنت قريت عن أن سعرها غالى فى حدود 400 جنيه, بس أتخن من السلوك الأصلية فمقاومتها للتيار أقل. برضه أنا رأيي أستنى العربية الجديدة , و بعدين ماه أداء عربيتي , زي الفل و الحمد لله ))
على العموم مشكور جدا على المعلومات المفيدة
وعقبال العربية الجديدة.
[/QUOTE]

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]