قديم 01-02-2009, 09:49 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: *** تحذير لمالكي هيونداي من قطع الغيار المغشوشه ***

كل إللي أتقال لحد دلوقتي في الموضوع ده من وجهات نظر صحيح 100%
ونمسك وجهات النظر واحده واحده
أحمد انور بيقول للناس أنك لو لقيت قطعة الغيار سعرها بينه وبين التوكيل فرق كبير جدا جدا يبقى أكيد القطعة مضروبه 100% حتى لو القطعة محطوطة في علبة قطيفة مش علبة التوكيل بس
وطبعا ده كلام مظبوط

وشريف قال أنه قبل ما يشتري عمل مقارنة بنفسه بين قطعة التوكيل وقطعة التاجر ووجد انه لافارق بينهم بتاتا وأيده في ذلك موظف التوكيل
واكد ان الفرق لم يكن كبير إلى الدرجة التي تجعل المشتري في حيرة
وغللي عمله من مقارنة قبل الشراء ده شيء مظبوط جدا عشان كده اشتى وهو متطمن ومعروف عن شريف طبعا انه من الناس الناصحة الواعيه وغللي مش ممكن أبدا يضر نفسه وعربيته عشان يوفر كام جنيه
يبقى غللي عامله شريف من مقارنه حيه في وقتها كان صحيح جدا

وحازم قال أنك طالما بتشتري من مكان له أسم وتاجر محترم ومعروف يبقى ماتخفش و ادفع وأنت متطمن وحذر من التجار التعبانه

أيه ده ؟ !!!! هو انا عملت أيه في المداخله دي ؟ انا ماضفتش اي حاجه !!!!!!!!!!! ptmnlo123per1127

صحيح لما يكون عندنا ناس زي أحمد انور وشريف المصري وحازم خضر والتلاته يتكلموا ورا بعض في موضوع واحد يبقى الواحد يدخل يقول ايه بس ؟ مش عارف ptmnlo123per144

طب ولا اكنكم شوفتوا المداخله دي يا رجاله

التعديل الأخير تم بواسطة Payoo ; 01-02-2009 الساعة 09:52 PM