قديم 20-06-2010, 07:53 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتااااااار جدا

أنا بميل لل frv شكلها رياضى وشبابى وموتورها قوى والمفروض أنه متسوبيشى.

ال m11 عربية فخمة وشكلها الخارجى جميل, و لو حضرتك رجل عائلة دى هتنفعك أكثر علشان واسعة و الأوبشنز اللى فيها كثير.

والثالتة دى بقى بصراحة ماليش أى تجارب معاها ومش عايز أفتى بس لو حد سأل حضرتك جبت عربية نوعها أيه هتقوله شنجهاى!!!

وبصراحة كان فيه تشبيه حاطه عضو على الأسبيرانزا وأنا هستعيره, الصينى عامل زى البطيخة ياتطلع قرعة يا تطلع حمرا, و الخامات المستخدمة فى الصناعة خامات غير معمرة وبتستهلك بسرعة ده غير أن وضعهم فى السوق غير مستقر وممكن تصحى الصبح ماتلاقيش التوكيل.

مافيش أمكانية حضرتك تجيب فيرنا, لانوس أو لانسر, قطع غيارهم كثيرة ومشاكلهم قليلة والميكانيكية عملوا فيهم دكتوراة ده غير أنهم صناعة أسيوية أنضف من الصينى بعد غسيله.

وده رأيى الشخصى والعربية اللى عاجبة حضرتك وشايف أنها مناسبة ليك توكل على الله وأشترى.

بس أبقى أدينى لفة.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.