قديم 19-06-2010, 03:21 AM
الصورة الرمزية temo
temo temo غير متواجد حالياً

temo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud of
افتراضي رد: شكل دعائى هزيل ياريت لا ننساق فية

منقول
سؤال ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omnia_fop
انا كمان بفكر اشتري speranza a113.. بس بصراحة انا جديدة في السواقةو طبعا مش ضليعة في الفروقات بين السيارات... و كنت بفكر اشتريها بس خايفة علشان الصيني لما بيبوظ فيه حاجة , كله بيبوظ معاه......... افيدوني افادكم الله

اجابه الاستاذ ال/ luckyman
اختيار موفق ومتخفيش وتوكلى على ربنا العربية انتشرت بشكل رهيب فى مدة قصيرة وكذا مرة اسأل اصحابها عن رائيهم فيها يشكروا فيها جدا واعتقد انها مش تجميع محلى كمان وتقبلى تحياتى اختيار موفق وشكرا
_________________________ ______

طبعا لي تعليق على الاجابه
اولا /الاخ الفاضل نصح بالعربية المذكورة بناء على اراء اصحابها وهنا سمح لاصحابها بالشكر في العربية ولكن لا صحاب الجاك اعتبرها شكل دعائى هزيل

ثانيا / تغاضا عن المشاكل التي يلاقيها اصحاب النوع المذكور في توكيلها وذلك على حد ما قراءت في هذا المنتدى وهاجم توكيل الجاك مع انه لا يوجد احد حتى الان اشتكى منه

ثالثا / ذكر عن لسانه ( واعتقد انها مش تجميع محلى )
يا سيدي الفاضل مين في مصر ميعرفش انها تجميع محلي وبالاخص واحد زيك ضليع في شئون السيارات والتوكيلات

واما بخصوص نوع سيارتك فاعتقد انها ( تيجو ) وكنت حابب انك تجاوب على سؤالي
عشان زي ما أنت عارف نوع سيارتنا وبتناقشنا فيها وفي توكيلها كنا عاوزيين نناقشك في سيارتك وتوكيلها ونستفيد وممكن برضو حضرتك تستفيد والا انت لا تريد الكلام عنها حتى لا نتهمك بانه نوع من الشكل الدعائي الهزيل .

ptmnlo123per171