قديم 18-06-2010, 10:10 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شكل دعائى هزيل ياريت لا ننساق فية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة krim71 مشاهدة المشاركة

طب ما خلاص قلنالك ان التوكيل توكيل كبير و بقاله فترة في السوق المصري من 2005 و معاه توكيلات عربيات كتير اهمها سكودا و هيونداي و ميستوبيشي و فورد و انه مش هيهرب بفلوس العربية و خلاص خلصت الحكاية .. و حضرتك معترف ان العربية ذات جودة عالية يبقى فيه ايه تاني ناقص؟؟ الكلام كله جاب بعضه فيما يدل ان العربية كويسة .. و التوكيل كويس (انا عموماً كنت اعرف واحد معاه جيلي سألته عن التوكيل) مش ناقص غير التقرير على المدى الطويل و خلاص يبقى فعلاً الحكاية خلصت !!!
انا شايف ان الموضوع خلاص مبقاش لخ لازمة يعني بعض ما الامور اتوضحت لحضرتك و لينا و كان فيه سوء تفاهم و خلاص
الحاجة الوحيدة اللي ممكن تعترض عليها هو التقييم على المدى البعيد و دي حاجة منقدرش نعملها غير اننا نستنى و نشوف !!
طبعا فى فرق لما يكون موزع وبين انة يكون وكيل وعلى سبيل المثال فورد هو فكرى جروب
وسكودا هو ارتوك
وهيونداى هو غبور
وبالتالى هو مش توكيل كل الانواع اللى انت بتقول عليها دى ابدا هو موزع وناس كتير معارض بتكون موزع اية المشكله لكن لو هو كان فعلا معاه توكيل توكيل من دول اكيد طبعا حاجة محترمة خالص مع العلم انة فى سوق زى مصر مش شرط
على كل الاحوال هو لم يكن فى يوم من الايام وكيل لاحد تلك الماركات العريقة والمشهورة ودى حاجة زى ضوء الشمس