قديم 17-06-2010, 11:52 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي شكل دعائى هزيل ياريت لا ننساق فية

بدون مقدمات او تمهيد عايز اطرح وجهة نظرى لوجة الله علشان محدش من الاعضاء يتأثر ببعض الكلام المبالغ فية والدعائى بشكل فاضح لا تمت له بالحقيقة من بعيد او قريب
طبعا فى بعض الناس للاسف تنساق فى المارثون الهزيل لكن مالهمش ذنب اكتر من انهم فرحانين بالعربية ودول طبعا محدودين واعتقد انهم نفسهم مذهولين من الاوصاف الخيالية اللى فى اغلب الاحيان ملهاش اى صدى على ارض الواقع الا من بعض السذج
ياريت محدش يرد ويقول شعور الناس وفرحة العربية ؟!!
لان دة موقع المفروض ان كل انسان يلقى فية مبتغاه وهدفة ويعرف يقرر بعد تصفح المنتدى بكل وضوح والاطلاع على المفيد بشكل عملى ورصين وهادف
خاصة ان الكلام دة موجة للسيارات الصينية مثلا ممكن يكون وكيلها معروف سابقا بفشله الذريع وكان فى يوم من الايام مئات الاشخاص قاموا برفع قضايا ضدة لانة غير ملتزم بمعايير الجودة والسيارات كانت مليئة بالعيوب التجميع والتصنيع الخ