قديم 31-01-2009, 03:21 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتحب انهى مدرسة فى صناعة السيارات

احمد باشا اسمحلى احييك على وجهه نظرك
لكن تعالى نحسبها مع بعض
انت بتتكلم على الرينو كأن قطع غيارها غاليه(دى وجهه نظرى وهو ده العيب الوحيد اللى شايفه فيها)
مش هتكلم فى عربيات رينو غير عربيتى لانى عايش معاها بقالى كتير وفى نفس الوقت عشان الموضوع ميوسعش ونتوه فيه
عربيتى المنافس الاول ليها فى الهيونداى هى اللاكسيل
يلا بينا نقارن ونرتب الاولويات من وجهه نظرى وممكن نعدلها من وجهه نظرك
اولا الثبات طبعا معروف ايه هو ثبات الاكسيل عشان كده مش هحكى واقول ان الثبات بتاعى طبعا مفيش مجال لمقارنته بالاكسيل
تانى حاجه قطع الغيار
حقيقى هى غاليه لكن اخر حاجه دافع فيها مبلغ وقدره
وهى رولمان بلى العجل واتكلف منى حوالى 800 جنيه
لكن الكلمه الوحيده اللى هقولها هى انى مخرج رولمان الفابريكه بعد حوالى 14 سنه شغل وحوالى 284 الف كيلو
النقطه التانيه مكنه عملت الرقم ده ومتغيرش فيها اى حاجه غير جوان غطا التاكيهات(وسيبك طبعا من الكامرى اللى عمات مليون كيلو انا بقارن بالاكسيل)
كسحب وعزم الرينو تكسب
وبصراحه هى الحمد لله معايا من ساعه ما جبتها وهى اعتماديه جدا ومكسفتنيش فى اى وقت
طبعا انا بهدلتها بس برضه حتى بعد البهدله مازالت الحمد لله واقفه على رجليها(كاوتشها ptmnlo123per1127)
دى وجهه نظرى فى الكلام
ولو تحب ممكن برضه اشرحلك موضوع الميجان ده مع اننا معانا هنا ترونكى وهو متخصص ميجان اكتر منى لانها معاه اساسا
واى خدمه يا كبير وبالمناسبه انا حقيقى اتشرفت انى قعدت واتكلمت معاك انهارده

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس