الموضوع: كتالوج ميجان 2
قديم 29-01-2009, 10:03 AM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز كتالوج ميجان 2

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meso76 مشاهدة المشاركة

استاذ Tronky
شكرا على معلومة "مثبت السرعة" ... انا كده اتأكدت ان مفيش مثبت سرعة عندى ... رغم ان اعلان العربية كان مكتوب فيها مثبت سرعة بس انا ماهتمتش بالسؤال عنه وانا باكشف على العربيه.

بالنسبة للصيانه انا حواظب عليها طبعا (عربيتى السابقة كانت كليو 2003، يعنى انا متعود على توكيل ومراكز خدمة رينو).

بالمناسبة اللينك ده عبارة عن دليل للصيانات الدوريه المطلوبة لسيارات رينو:
http://www.renault.com.au/docs/servi...PASS-Oct04.pdf

عندى سؤال عن كاسيت العربية ... طبعا الكاسيت عندى بيقرا audio cd فقط ... هل ممكن اشترى كاسيت اصلى بيقرا mp3 او يكون فيه مدخل aux ... وتقريبا ثمنه ممكن يكون كام؟؟؟

العفو يا باشا

طبعاً ينفع............ومفيهاش مشكلة أنك تعملها برة كمان........دى plug & play يعنى تفك القديم وتركب مكانه الجديد........بس لو أنت هتجيبه من التوكيل يبقى ركبة فى التوكيل طبعاً.
ولو هتجيبه من بره ( الحرفيين ) ممكن هناك يركبوه أو عند أدريان أو أى حد بتاع كاسيت.

أنا مغير طارة الدركسيون بتاعتى فى الحرفيين بواحدة جلد و الراجل صاحب المحل هو اللى فك و ركب...........موضوع مخدش أكتر من 10 دقايق بالظبط..

لو فى أى أسئلة تانية تحت أمرك.