قديم 04-06-2010, 07:48 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ازاي تكشف الردار موضوع مهم لكل المصرين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oldman مشاهدة المشاركة

يا جماعة خدعوك فقالو الكلام دة لان فى الصحراوى الضباط عارفين الكلام دة كويس وانا شفتها بعينى فية بعض سواقين المكروباص معروفين لدى الضباط وبيجرو وعند الكمين بيقول للضايط استلم يا باشا اى خدمة ويمسك كل اللى بيجرو وراء الميكروباص
وعلى فكرة يوجد تصوير ليلى
تصور انت فسرت لى ليه سواقين الميكروباس بيجرو رغم ان اماكن الرادار شبه معروفة واتمسك انا والواحد من دول وده واقف ولا كأنه هيدفع 150 جنيه بل وممكن تلاقيه قاعد جوه العربية والا قى الملاكى اللى معاه كله عمال يجرى على الظابط او بيتناقش او بيدفع وده الظابط ولاسائل فيه وهو واقف بعيد ولاسائل برضه
ومن كام يوم مسافر اسكندرية وقبل مدخل السادات لقيت سواق ميكروباس بيجرى واستغربت جدا لان اى عيل صغير عارف ان فى رادار من قبل السادات لحد مدخل الساحل الشمالى يطلع ادام شوية يرجع ورا شوية وكلنا بناخد حذرنا من قبلها ولقيت سواق ملاكى بيجرى وراه فطلعت ايدى من الشباك وشاورت له علشان يهدى السرعة علشان التصوير وقد كان وصلنا الكمين بعدها بشوية وملقيتش سواق الميكروباس ده
ومعنى كده انهم فيهم خونة متواطئين عارفك هتسمع كلام كروزير وتجرى وراه ويسلمك للكمين وهو يمشى وانت تدفع
وصحيح لو كلنا التزمنا الداخليه تجيب فلوس منين مهو لازم يبقى فى خونة يوقعوك فى شر اعمالك علشان يلمو فلوس