الموضوع: يا ريت رد شافي
قديم 01-06-2010, 11:12 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا ريت رد شافي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعا ربنا هيحاسبنى على الكلام الى بقوله
العربيه لما اشتريناها الصراحة مبهره بكل المقاييس بس كل لما مشكله تظهر بتصدم
ولما ميكونشى فى مشاكل بكون فرحان جدا ومستمتع بالعربيه العربيه كاحجم وامكانيات وطبعا سعر
باجماع كل البشر الى اتفرجوا عليها ونقوا فيها جامد الكل بيقول لو شلنا علامة الأسبرانزا او شيرى وحطيت اى علامة تانى مشهوره الناس هتصدق بس ده مش كافى
انا اتمنى ان التوكيل يكون صريح مع نفسة ويبدا يلم نفسه ويكون صريح مع الناس ويحل مشاكلهم لان العربيه مش منتشره اوى على الرغم من اعجاب الناس بيها ظاهريا انا عن نفسى المدينة الى انا فيها فيها 2 غير بتاعتى بس
لو قارنت باى موديل تانى تزامن نزوله معها زى اللوجان والسيراتوا طبعا انتشروا جامد الناس خايفه منها ولهم حق
بس والله العظيم لو تفضل حلوه كده ان شاء الله هتكون عربيه ممتازه وربنا يصلح الحال
فانا راى لو مش مستعجل عليها انتظر وشوف رد فعل التوكيل هيتحسن ولا لا

غير كده انصحك ببديل بس هو ايه الله اعلم بس استخير وربنا يكرمك