قديم 01-06-2010, 09:58 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن مقارنة بين العربيات دى رايكم يهمنى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

اولا انت لازم تحدد عايز تجيب جديد ولا مستعمل يعنى
عايز تدفع المقدم ال معاك وعندك استعداد تدفع قسط ولا لا
ولا عايز تدفع ال معاك من دون اقساط يعنى مستعمل
دة اول خطوة واهمها ولو هتجيب جديد يبقى كارينز
ولو هتجيب مستعمل يبقى حسب ما ستجدة فى الامكانيات ال معاك لان العربيات 7 راكب فى الاستعمال حسب ما ستجدة معروض وحالتة كويسة
على فكرة فى عربيات كمان 7 راكب صغيرة وجديدة كويسة وبالمبلغ دة تركب منها الجديد وترحم نفسك من المستعمل ومتاعبة
زى n200
حدد عايز تجيد مستعمل كاش ولا جديد وتكمل القسط
بعد ما صليت صلاة استخارة قررت انى مقسطش حجيب على قد الفلوس الى معايا
بس ماينفعش سزوكى فان ولا السيارات الصينى لان فية مشاكل فى المرور فى اسكندرية بيرخصوها ملاكى وبيحملوا ركاب واللجان على ودنة حتى لو مش مركب حد بياخدوا العربية و بيدخلوها الحضانة ويا تطلع كاملة او مسرقة حتى لو معاك اسرتك بيعملك مخلفات
تانى حاجة لازم تكون اتوماتيك
فا يريت تدلونى

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي