قديم 31-05-2010, 05:58 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: مشكلة فى لانسر 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mesho70 مشاهدة المشاركة

اهلا ً يا مان واخبار الامتحانات اية ؟
انا اعرف ان الصاج ضعيف جدا ً ودة مش فالبومة بس ولكن فى كل العربيات الحديثة علشان استهلاك البنزين والتسارع وحاجات زى كدة
ولكن علشان اردة من الداخل يبقى لازم افك تبطين الشنطة وان شاء الله اعمل كدة
- اما موضوع الطارة فأنا اخشى ان انظفها حتى بفوطة مبللة لانى اخشى انة يعمل مشكلة فى الارباج خصوصا ً وانى معنديش فكرة كافية عنة وعن طريقة تشغيلة وهل فية حساسات لة اسفل الطارة
وانا لما قريت الكتالوج بتاع العربية لقيت ان مشاكل الارباج اكبر من نفعة بصفة عامة
الحمد لله يا مان اهي مشيه و قربنا نبدء 16/6
اه يا مان ما هي دي المشكله لكن حاول تعملها عند حد نظيف اوي او أسأل عليها في التوكيل
و لما تروح للشخص الي هيردها قول له هيفك اد ايه من التبطينه لو كتير نفض بقا خليها دلوقتي
بس علي فكره يا مان صاج البومه اخف من عربيات كتيري عني عندك البروتن جين 2 و السياراتو كمان! صاجهم اجمد و هو فعلا خفه الصاج دي بتحسن اداء العربيه و تقلل استهلاك الوقود
عن الاير باج يا مان نفض له خالص ولا اكنه موجود مفيش فيه اي مشكله خالص اتعامل مع العربيه عادي و امسحها قماشه مش مبلوله اوي يعني مش توصل اليمه ورا الوش بتاع الطاره مثلا! اتعامل مع العربيه عادي و الاير باج مفهوش اي عيوب يا مان الا انه تكنلوجيا زياده يعني ليها نصيب في الصيانه لكن هي مفيده جدا طبعا وقت الحوادث كفانا الشر
و بلاش اسبريهات كتير يا مان عشان كترها مضر و مش عارف انا بحس ان جلد الانسر بيشرب الاسبراي في ثواني اصلا! احطه علي بليل ملاقيش ليه اثر علي الطبلو!
لو مهتم اوي بأن العربيه تلمع علطول يبقا ادهنها فزلين و بروفين و في ناس بتقول ان البروفين افضل ادهن كل الجلد بيه و هو مش مضر
انتظر يا مان مني بومه 1.6 منيول قريباptmnlo123per154

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ