قديم 29-05-2010, 05:53 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تأجبر الفيرنا فى طنطا

الأسعار دي للأسف واقع في طنطا والمحلة بس أنا اللي أعرفه المنصورة أرخص بس بص أنا شخصيا مبقتنعش بحكاية الإيجار دي إلا في الحالة اللي فوق القصوي إلا لو كانت بسواق أنا مأجرتش في حياتي كلها إلا مرتين ومش ناوي أغلط الغلطه دي تاني أما غير كده عادي بأجر بسواق وبقعد جنبه مرتاح ولا بمضي علي نفسي ولا يحزنون إنشاله يخبطها في الحيطه هسيبه وأمشي أما معلش أنت بتمضي هلى تمن العربية وبعدين لو حصل حاجة لا قدر الله سيادتك اللي بتدفع الثمن في عربية متستحقش أنا فاكر كان في عضو هنا منزل موضوع بعنوان ( توبه إن أجرت تاني) وكان بيقول اللي قولتهولك ده وزيادة

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @