قديم 29-05-2010, 04:01 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية لمقابلة مصر موتورز الاولى فى الاسكندرية

بالرغم من انى لسه داخل البيت حالاً ومرهق لاقصى حد بس بجد مقدرتش اغير هدومى حتى قبل ما اخش اشوف موضوع المقابله اللى كانت بلا مبالغة من اجمل مقابلات مصر موتورز واكثرها متعه واثارة بالرغم من قصر الوقت اللى قضيناه فيها

قبل اى حاجة بشكر كل من (احمد بدر) و (بدر بسيونى) على متابعتهم ليا طول الطريق بعشرات المكالمات والوصف الدقيق للطريق ولا اجدع جى بى اس
ثم متابعتهم لى لحد ما خرجت تانى من الاسكندرية وطبعا توهت وانا خارج بس تابعونى وانا راجع وكنت حاسس انهم هاين عليهم يرجعونا للقاهرة تانى

اول ما وصلت الداون تاون استقبلنى بدر بسيونى ومعتز
معتز من الشباب اللى اكيد مبهدلين الطريق غرز وحركات وشكله من هواه محمد منير لانه شبهه خالص

بدر بقى كان مفاجئه المفاجئات بالنسبالنا كلنا لانه غير الصورة اللى فى المنتدى خالص
اولاً شاب فى اواخر العشرينات طويــــــل ماشاء الله يمكن اطول عضو فى المنتدى دمه خفيف زى العسل وجدعنه ورجولة ملهاش حل وبالرغم من ان كلنا حبيناه من مشاركاته وموضيعة فى المنتدى بس لما تشوفوه هتكتشوفو ان وراء المشاركات ديه انسان اجمل كمان ميت مره

اول ما دخلت الكافتيريا قابلت احمد بدر وده حكايه تانيه راخر راجل اسكندرانى زى ماقال الكتاب جدعنه وذوق مش ممكن وتلقائى جداً وتحس انك تعرفه من زمان ومتملش ابداً من الكلام معاه ولا سماع حكياته ومغامراته خاصة مع مرور سموحة

استاذ معتز رغم انه متكلمش كتير بس من الواضح انه شخصيه خلوقة جداً ومحترمه جداً بلا تكلف او مبالغه يعنى من الناس اللى تشوفهم تحترمهم ويعاملوك بمنتهى البساطه والادب والهدوء ياريت كان فيه فرصه اتعرف على حضرتك اكتر

العمدة والباشمهندس والاديب الخلوق نبيل عبد الرحمن رجل رصين وقور هادىء دمث الخلق تحس انه والدك او اخوك الكبير علشان منكبروش بس بجد من الرجال اللى اتمنى اكون زيهم فى يوم من الايام

شباب مصر موتورز الجمال كريم ابو دم خفيف وضحكة من القلب لا ينافسها الا ضحكة سومو حبيبى وعماد الشاب الخجول بالغ الادب والهدوء يارب متكونش ديه اخر مره واشوفكم تانى قريب ان شاء الله ونقعد مع بعض اكتر من المرة دى

الخلاصه انى اتعرفت فعلاً على باقة من الناس المتميزين فى كل شىء سواء خلقاً اوعلماً او خفه دم يارب نتجمع دائما على خير وفى الخير ان شاء الله

ومتنسوش كده لينا عندكو زيارة للقاهرة ان شاء الله اعتقد هتكون فى معرض اوتوماك الجاى ان شاء الله

شكراً ليكم بجد على اليوم الجميل ده وعلى الاستضافة الكريمة والحفاوة البالغه وربنا يقدرنا ونردهالكم قريب ان شاء الله
ptmnlo123per122

وتصبحو على خير يا احلى مصراوية لحسن انا خلاااص بنام على الكى بورد

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش