قديم 27-05-2010, 03:46 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: اللانسر & الالنترا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

كل واحد ووجهه نظره انا برضه كنت بفاضل بين الاتنين اللانسر والالنترا وانا فضلت الالنترا عشان العربيه شبابيه اكتر
اللانسر ممتازه طبعا ويابانى ماشى بس شكلها عتيق شويه
من ناحيه الراحه والركوب الاتنين زى بعض اما عن الثبات قطبعا اللانسر احسن بس مش عربيه خارقه يعنى الثبات فى الالنترا كويس لو جنطت العربيه وكاوتش عريض
من ناحيه الموتور الالنترا اقوى وتكنولوجيا اعلى
اما عن البودى الصاج فى الاتنين زى الزفت
هو ده الكلام يا مان الحقيقه انا اول ما شفت اسمك رديت قلت انا هخش الاقيه قلب الانسر فرنا و خلا الانترا s500ptmnlo123per1147
بس الحقيقه كلامك كله مفهوش كلمه يتعلق عليها(غير ان الانسر فتيسها cvt و دي تكونولجيا مش قليله) تماموز يا مان
بس كان عندي سؤال ليك يا مان ايه اخبار العربيه معاك هو انت من النوع بيشد كتير و بيجري جامد ولا هادي عني الموتور لسه بحلته معاك لاني بغير اصلا و كتير منصحونيش بالانترا عشان الثبات و ده موضوع انا مجربه ملهاش دعوه بالثبات اصلا و ان الموتور مش هيكمل معايا سنه و يودع(باللعب الي انا بعمله بالعربيه يعني)

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ