قديم 24-05-2010, 09:51 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير خفيف عن الرائعة BMW 316I الأرخص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remomeme مشاهدة المشاركة

BMW تقفيل مصري!!!! لا خليها لهم مش عايزين ، صور التابلوه من جوه باين فيها اوي "كروته" المصريين و الصالون بعيد كل البعد عن الراحه و الرفاهيه بتاعت الالماني.ptmnlo123per1127

، كمان ضحكين علينا بمحرك 1600 CC بس 116 حصان!!! دي اقل من الالنترا ptmnlo123per172 لا و ب 250 الف ليييييييييييييييييييييييه علي ايه يعني !!!!!!!

عموما مرسي كتير الصور و انا حاسه ان Devill Blood صحاب الموضوع مش عاجبها برضه
بس هى تيجى ونبقى نقول عجبانى ولا لا هههههptmnlo123per144
مش بالأحصنة والله يا أختى أنتى فاكرة أن الأنترا دى هاتعمر قد أى خمس سنين ولا عشرة بينما البى أم فوق الخمسين سنة هاتشتغل من غير ماتقول أى أزاى تقارنى الألمانى بالكورى ,والله يا أختى أسئلى أى حد فى المنتدى يعنى أى
BMW

بصراحة ربنا أنا لو معايا المبلغ ده هادفعه فيها من غير ماقول أنا دفعت فى أى