قديم 24-05-2010, 10:49 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مغامرات أبو كمال فى الصحارى و الجبال من الكويت لمصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رورة مشاهدة المشاركة

الأخ ابو كمال المحترم

رجعت مرة تانية بأسئلتي انا عرفة اني تقلت عليك اوي

انا كنت بسأل عن الجمارك.. يعني عندك فكرة بأسعار الجمارك بالنسبة للأجهزة الكهربائية

انا واخدة معايا شفاط مطبخ الي هو بيتحط فوق البوتاجاز
وسماعات صغيرة مسرح منزلي ماركة عادية
مكنسة فيليبس
مكوة بخار فيليبس
مكوة بخار بيد (زي المكنسة)

تفتكر ممكن يخدو على الحاجات دي جمرك

انا عارفة ان سؤالي ملوش دعوة بموضوع حضرتك

بس انا قلت اكيد انت اتطلعت على مواضيع الجمارك دي او عندك اي فكرة عنها بما انك سافرت بر ابل كدة

وعلافكرة.. انا لسة مستنية موضوع العودة

وشكرا
أهلا بيكى مرة تانية يا أختى العزيزة
و طبعا تحت أمر حضرتك فى أى اسئلة و مفيش تتقيل ولا حاجة
بصراحة بالنسبة للجمارك .. انا امش عارف لأنى مانزلتش أجهزة كهربائية قبل كدة .. كلها كانت حاجات استعمل شخصى .. يعنى لابتوب.. موبايل .. كدة يعنى
بس عموما الاجهزة اللى حضرتك قلتى عليها اعتقد بنسبة 95 % مابياخدوش عليها جمارك ...هما بياخدو على التليفزيونات.. كاميرات الفيديو لو مش هتسجليها على الباسبور .... الحاجات دى يعنى

و انا بجد والله اسف جدا جدا على عدم إنهاء موضوع العودة لغاية دلوقتى ... أنا اصلا خلاص كلها شهر و مسافر تانى .. ربنا يقدرنى و اخلصه

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!