قديم 13-05-2010, 07:12 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: للتأمين AIG

شوف يا استاذى قناة السويس بتطلب محضر ان كانت التكلفة اكثر من 10000 جنية

و ممكن تامن فى قناة السويس بدون معاينة عادى لو بعت مبايعة السيارة فاكس او اسكان على النت و لو السيارة مستعملة نبعت معاين لحد عندك

يا استاذى كل دة موجود فى قناة السويس و فى شركات كثيرة يعنى مش ميزة اوووى و نبعتلك الوثيقة لحد باب بيتك مش مشكلة و معاها جواب سداد الوثيقة

اسال على تعويض الحادث و اجراتة احسن لان دة المهم و الى انت هاتستفيد منة لانك هاتاخد فلوس كل الى فات انت هاتدفع يعنى هايتعملك الى انت عاوزة المهم تعويضك ازاى و الخدمة اية

اقولك نستلم سيارتك من اى مكان فى مصر زى ما تحب و نصلحها و نرجهالك للمكان الى انت عاوزة و تشوف و من حقك تعترض على الشغل و لو عاوز تشوف قطع غيار السيارة اصلى ولا لا قبل ما تركب ماشى عاوز تقعد جنب السيارة و هية بتتصلح ماشى كل الى انت عاوزة موجود سرعة ماشى و مش هاتدفع فلوس تصلح و تمشى

دة كلام اتعمل مع ناس هنا فى المنتدى يعنى واقع و الى مالقاش معيا خدمة كويسة يقول

عمرو احمد
01003388954