قديم 13-05-2010, 01:27 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: روائع الشرق و عمالقة الشمال مع شريف منسى و محمد كمال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

شكرا لكم جداجدا .....موضوع جميل ....وعربيات اجمل ..
.هي سعر سيراتو كام والكوبيه كام

بس مش كان الموضوع في اعام احسن ويكون انشط
ربنا يخليك يا باشا ... انت اللى أجمل .... بصراحة ماسألناش غير على سعر الكادينزا
والله يا باشا مشكلة قسم انشطة ومقابلات الأعضاء فعلا مافيش ناس كتير بتدخل عليه
بس هنعمل ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zoomaa2007@maktoob.com مشاهدة المشاركة

مجهود رائع جدا شكرا ... واضح طبعا التفوق الاوربى الرهيب فى كل شىء التصميم والاداء والخامات والمهارة فى التقفيل
ربنا يخليك يا باشا
طبعا يا باشا الاوروبى متفوق و لكن الاسيوى بجد عاملين شغل حلو قوى فى الفترة الاخيرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

مش عارف اقولكوا ايه بصراحة !!

ممتاز و تحفه انا عجبتني السيراتو الكوبيه في لونها ده اوي ! و ال 3800 سي سي دول شدوني شوية برضه رغم انها هيونداي و انا ميولي اوروبية المانية بحته !!

بس نسيت كل دول ! ادام النجمة ! تحفة بكل المقاييس الاسود و الاحمر فيها جبارين ! اعدت ابصلها مش عارف اقول ايه ولا اعمل ايه اقول الحمد لله علي اللي عندي ولا انزل اولع فيهمptmnlo123per1106 بس قولت برضه عشان معقدش نفسي احمد ربنا عندي حاجة من ريحة المرسيدس برضه و اهي نجمة و السلام حتي لو مش sls amgptmnlo123per122

بجد موضوع هايل و حلو اوي و منسق مشكورين بجد للصور الجميلة اللي تعقد دي و الشرح التفصيلي ptmnlo123per122

يا باشا نورت الموضوع و طبعا المرسيدس من رأيي لا تقارن إلا على استحياء بالوحوش الالمانية الاخرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

هيا دي التقارير ولا بلاش
مش زي واحد صاحبنا فرحان بالكروز هههههههههههههههههههه
لا بجد تقرير ولا اروع من كده و مجهود واضح
و كلام محمد باشا عن المرسيدس ناقل احساسه بالظبط و وولعه و شغفه الشديد بالعربيه
تسلم اديكم يا شباب
منتظرين تجربه ال sls مع حد فيكم و يكون مالكها عن قريب بأذن الله
ربنا يكرمك يا باشا و الكروز يا باشا بومبوناية مصرية و اكيد لو كنت انت عايش برة مصر كنت هتعمل تقرير اقوى من بتاعنا بكتير ... و بصراحة المرسيدس يا باشا هى عشقى و شغفى الاول لما كتبت الكلمتين دول كنت بكتبهم بإحساسى .. اثل انا حثاث أوى ... هههههههههههههههه
و بالنسبة لل sls مفيش حاجة بعيدة على ربنا
و يا رب يرزقنا جميعا يا باشا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!