قديم 05-05-2010, 05:35 PM
منعم الكنج منعم الكنج غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالمنعم والشهره منعم
التخصص العملى: طالب فى اكاديميه المستقبل
هواياتي: السيارات

منعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ادى الصينى يا رجاله :-اختبار تصادم وامان غريب ومؤسف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdullah_yousof مشاهدة المشاركة

أولا شكرا لسيادتك على موضوع ان محدش محترم يقول كلمة ولا واحد اللي انت شايف اني غلطان فيها, بس أعتقد ان انك قلت انها متطلعش من عضو محترم والتي تعني بأني غير ذلك

ثانيا أنا اعرف بعض الفروقات بين الاختبار الصيني والأوروبي, بس هو مش افتكاسات لكن هو معمول من أجل تحسين سيارتهم والارتقاء بمستوى الأمان فيها, ويتم تقييم سيارات أخرى أوربية على نفس الاختبار الصيني, وبعض السيارات الصيني سبقت بعض السيارات الأوروبي والكوري في التقييم. وبعدين كلمة علشان يقنعوا حضرتك وناس تانيه كثير, اشم منها أنك تقصد السذج امثالي أما أمثال حضرتك فلا تنطلي عليهم هذه الاختبارات والافتكاسات كما تسميها فشكرا لك مرة أخرى

ثالثا كم سيارة صينية دخلت الاختبار الأوروبي؟ اعتقد انهم سيارتين اتذكر منهم فضيحة البريليانس الجالينا, ثم اعادو تحسينها وأخذت ثلاث نجوم على ما أذكر وبعدها بدأ مصنعيين صينيين تحسين سيارتهم من ناحية الأملن وتم وضع اختبار صيني لتقييم سيارتهم من أجل تحسينها كما ذكرت سابقا
اولا استاذ عبدالله متاسف لحضرتك لانى مقصدش موضوع السذاجه اللى حضرتك بتتكلم فيه وانا اسف مره تانيه لانى فهمت حضرتك خطا بالنسبه لكلمه (ولا واحد) واتمنى من حضرتك متزعلش منى لاننا الحمد لله اعضاء محترمين وميبنفعش اننا نجرح فى بعض .
وشكرا لحضرتك على المشاركه

الشيطان تلميذ المراه
واستاذ الرجل
اذا كانت الدنيا تعنى السعاده
فاكتبوا على قبرى
مات قبل ان
يولد
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1799045569
My Account I'm on Facebook