قديم 20-04-2010, 02:16 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيات 128 ... غيرت القوانين فى وقتها

طبعا الناس مش موفيه العربية دى حقها ,أنا شايف إن عيبها الوحيد أن شكلها صغير فعلا وأنا بحب العربيات الكبيرة ولكن صلونها واسع جدا ممكن أكبر من عربيات سيدان موجودة دلوقتى كتير لكن عيب صغرها ده برضه بحبه لأنى بعرف أركن فى كل حته وأدخل بين العربيات ومخفش , طول ما معايا إكصدام أمامى وخلفى وعربية حديد كان مره ورانا عربية لا تخلنى الذاكرة خبطت فينا جامد جدا وكل اللى حصل الدهان أتقشر والله ذى ما بقول لكم
والأكصدام أستعدلته ب15 جنية ورجع فله عربية جميلة لما تقولها يا صرف يوه العربية تقولك كفاية عكس عربيات تانية والله فيه أدامى عربيات ثمنها فوق ال40 ألف جنيه ولكن هات لى عربية تقدر تشيل الحمل اللى بحملها له وتفضل كأنك مش مركب حد فيها وهى 1100 سى سى