قديم 17-04-2010, 02:55 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future
افتراضي رد: ابيزا من غير DSP ولا فيبيا بيه بالشرح والفيديو

اولا شكرا جزيلا علي المشاركة القوية ،، و التي اضافت الكثير من المعلومات للكثير من الاعضاء

أنا بصراحة واحد من الناس كنت اسمع عن المصطلح و ركبت عربيات كان فيها هذا النظام بس ما كنتش فاهم هوه بيشتغل ازاي او لزمته ايه (كنت معتقد انه مانع انزلاق للجليد أو الطين فقط) و كمان لانني كنت في معظم الوقت اقود السيارة داخل البلد فلم يكن هناك تاثير ملحوظ علي ذلك.

و طبعا الموضوع هيبقي نسبي علي حسب استخدامك و قيادتك زي ما قال العضو nightbat_88 بس بيني و بينك واضح انه مهم و طالما هناك امكانية ان الواحد يشتري عربية فيها مثل تلك الميزة التي قد تساوي حياة الركاب لا قدر الله يبقي الافضل وتوكل علي الله

أما عن رايي ،،، توكل علي الله و هات الفابيا لان موضوع الاسبشيال اوردر في مصر فاشل و غير مضمون خصوصا مع تلاعب الوكلاء و الوضع اكيد هيفرق عما اذا كان اوبشن استاندرد في العربية

وواضح ان ماشاء الله معلوماتك غزيرة و ياريت بقي ما حرمناش منها

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون