الموضوع: تجديد بيجو 505
قديم 17-04-2010, 11:53 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجديد بيجو 505

عادل سراج طبعا فى قطع الغيار الجديدة مفيش بعدة فى المنصورة
لكن لو هتجيب استيراد عليك وعلى بنك الاسكان فى بورسعيد هتلاقى هناك كل الى نفسك فية واشكال والوان لان العربيات هناك بتيجى من برة وفيها حجات كتير كويسة
بالنسبة للميكانيكى بتاع العربية انا مقدرش ادلك على حد فى المنصورة لانى مش بعمل شغل العربية هنا
انا اصلا من المنصورة بس كنا عايشين فى حتة جمب المنصوة اسمها المنزلة لو تسمع عنها علشان الارض وكدة وبعيدن رجعت تانى المنصورة بس طبعا كل تعاملى بالنسبة لشغل العربية كان فى المنزلة لان اعرف الناس هناك كويس والى بعمل الشغل عندة ممتاذ وبثق فية جدا وبصراحة مأمنش لحد تانى يمد ايدة فى عربيتى
هو اكيد فى ناس احسن فى المنصورة بس مجربتش اسأل بصراحة لانى محتجتش
فاهم قصدى انا متعود على حد معين ومرتاح معاة وكلة تمام
بس اوعدكم اعرفلك مين احسن واحد بتاع بيجو فى المنصورة
وارد عليك بكرة ان شاء الله او انهاردة بالليل

HaMaDa-ToUB@R

01000902024