قديم 03-04-2010, 10:20 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الرجل الشومة SHOMA MAN اقوى من بات مان و اسرع من سوبرمان

بجد والله انت مبدع ptmnlo123per145

بس حتى مع قدراته الخارقة وانيته وقدرته على الانتقال اللحظى انا مشفق عليه من حجم المجهود اللى هيبذله ومرارته اللى هتتفع من الناس وعمايلها

انا عن نفسى اتمنى ان ان ابو شومة يتعطف ويزورنا فى ضواحى عين شمس والمطرية وياريت ياخد جولة ميدانية كده بداية من روكسى مروراً بترعة الجبل يهبد شومة على دماغ كل سواق تاكسى بقف يحمل فجئة فى وسط الطريق او راجل واقف صف تانى مستنى المدام تخلص شوبنج من السوبر ماركت وموقف الشارع وطبعاً شومة لكل من يتجراء ويخطف غرزة عكسى لحد ما يوصل لمحطات مترو المطرية وعين شمس وعزبة النخل والمرج دول هيتعب فيهم جامد لانه هيحتاج شوم كتير لكل سواقين التكاتك والميكروباصات اللى واقفة تحمل من قدام المترو ومعطلة الدنيا بعدين يلف على عين شمس وطبعاً كل سواقين المكروباصات صغيرة او كبيرة محتاجين شوم بزيادة بعدين ممكن يعدى على رئاسة الحى يسلم عليهم برضو من الكبير للصغير نظير اهمالهم للطرق والمرافق واستهبالهم فى البناء المخالف يوم بعد يوم
ممكن بعد كده يطلع على جسر السويس ومن هناك يدور على مفتكسى مشروع تطوير مداخل ومخارج القاهرة ويسالهم عن ما ال اليه طريق جسر السويس بطولة وعرضة لحاد طريق مصر الاسماعيلية وموقف العاشر ده بس فى شرق القاهرة شوف باقى القاهرة محتاج قد ايه

اعتقد اننا فى حاجة الى ابو شومة لكل مواطن

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش