قديم 29-03-2010, 12:55 PM
p3_ahmed p3_ahmed غير متواجد حالياً

p3_ahmed is just really nicep3_ahmed is just really nicep3_ahmed is just really nicep3_ahmed is just really nice
اشتريت اللوجان....سوقت اللوجان.....حبيت اللوجان....خبطت اللوجان

ptmnlo123per144 انا اشتريت رينو لوجان يوم الاثنين 22/2/2010 ودي كانت اول عربيه اركبها وكنت متعلم السواقه شويه صغيره لكن خلال 15 يوم كنت سواق ماهر حبيت السواقه جدا والعربيه اللوجان دي جاااامده جدا وبتسحب مني من غير مااحس الاقيني جبت ال120 لكن للاسف الشديد امس كنت واقف في اشاره وفجاه سمعت صوت طرقعه ببص جنبي لاقيت موتسيكل محشور بيني وبين عربيه جنبي يمين الحقيقه انا مش عارف مين الغلطان انا والا سواق الموتوسيكل لكن انا كنت مهتم بالعربيه اللى ادامي لان الاشاره كانت زحمه وانا كنت داخل عادي ....المهم ان عربيتي اتخبطتptmnlo123per144
والشيء الاسواء من كده اني اضطريت اعتذر لصاحب الموتوسيكل لاني معاييش رخصة قياده فكنت لازم ابعد عن الشر واغنيله
ptmnlo123per111
ربنا يسترها معانا كلنا ويبعد عنا الحوادث والكماين ودي اول خبطه ليه اي نعم هي صغيره جدا تكاد لا ترى الا بالملاحظه الدقيقه لكن انا زعلان بجد كان نفسي اتزف يوم فرحي بالعربيه وهيه مافهاش ولا خبطه خاصه ان فرحي قرب ومش معقوله العروسه والعريس يتزفو في عربيه متخبطه مش منظر يعني

التعديل الأخير تم بواسطة SuMo ; 01-04-2010 الساعة 03:21 AM