قديم 28-03-2010, 10:27 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: @ لا تقولى فيرنا و لانوس ولا افيو و اكسنت .. اللوجان فوق الجميع @

[quote=ringoo;156960]كويس ان انت افتكرت اللوجان احسن كنت حزعل اوى من اللى سماك عضو مميز
هيونداى نيو اكسنت ... سلملى على مراجيح مولد النبى
افيو ................... سلملى على ال rpm ورقصنى يا جدع
لانوس ............ ابقى سلملى المطبات
فيرنا ................. ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه بلاش دى بقى علشان دى انا حافظها
وحتسلم على ناس كتييير

/ تعقيبا على كلامك
هيونداى وشيفروليه
توكيلان لا غبار عليهما فى مصر بدون اى نقاش
انت ممكن حضرتك ياباشا
تعد السيارات اللى فى الشارع
هتلاقى
90% لصالح توكيل هيونداى وشيفروليه
والنسبه المتبقيه للماركات الاخرى
هذا ان دل اخى العزيز يدل على التالى :-
- توفر قطع غيار لن اقول رخيصه لكن هقول معقوله نسبيا اسعارها بالمقارنه بالماركات الاخرى
- اقل مصاريف تشغيل بالمقارنه بالماركات الاخرى
- تعديلات سنويه فى الموديلات المختلفه وتنوعها دلاله على الرغبه فى النمو والتألق عالميا (( سوف نرى مع مرور الوقت هيونداى عملت ايه ))

انظر الى المارد الكورى والذى يضم تحت جناحيه كيا وهيونداى هنلاقى تنوع الموديلات والاشكال والمحركات والاذواق لدرجه جنونيه تستفز وتنافس كبار المصنعين عالميا

انظر الى شيفروليه والتى تنتسب الى العملاق والمهيمن الامريكى جنرال موتورز هتلاقى انه يضم التالى
شيفروليه - دايو - كاديلاك - همر - ساترن - بويك - اولدز موبيل - اوبل - بونتياك

لكن رينو موديلات محدوده _ رينو لوجان الى الان لم نرى منها الجانب المظلم والذى يظهر مع مرور الوقت
لكن لانوس - اكسنت - فيرنا (((( خلاص الناس كلها عارفاها ))))

وشكرا لك على ذكر

احسن كنت حزعل اوى من اللى سماك عضو مميز

التعديل الأخير تم بواسطة خالداعزالناس ; 28-03-2010 الساعة 10:36 PM