قديم 21-03-2010, 01:58 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا اهل الخبرة فى M 11

انا مجربتش العربية بس نظام الدفع من محرك الى صندوق تروس هو نفسة المستخدم مع سيارتك السابقة لكن السيارة اسلوب توجية وتماسك اكثر من رائع بفضل اجهزة تعليق متقدمة لا تتوجد فى الانواع المشهورة وتقريبا من افضل من كل سيارات فئتها المتوجدة بالسوق كذلك نظام الفرامل ديسك للعجلات الاربع يعنى حاجة كويسة جدا لكن لو اخدتها دلوقتى ان شاء الله تاخدها بتقفيل انضف من سيارتك السابقة انا رحت اكتر من مرة اتفرج عليها تشطيب كويس جدا من احسن السيارات الصينية المتواجدة فى السوق حاليا ربما لان خط الانتاج لسة جديد والراجل عايز يعنى ابو الفتوح عايز يقتحم بها السوق احتمال بعد ما يعمل معها سوق قوى تتغير مستوى تشطيب ومكونات الداخله فى تكوينها زى ما حصل مع اللانوس والنوابيرا اول انتاج كان نضيف جدا توكل على الله عربية شيك ونضيفة ومتشطبة كويسة
كنت عايز اصحح مفهوم معين عند حضرتك موضوع قسوة التعليق او العفشة دة مش عيب افضل بكتير من العفشة الطرية لانه بتكون غير امنة صدقنى عفشة قاسية يعنى اداء رياضى وتماسك افضل موضوع ان طرق الرصف وحشة ومطبات دة مش ذنب اى عربية مهما كان نوعها وعلى فكرة من جوة شيك جدا بس تقريبا محدش لسة لحق يجربها فترة كافية وبعين هى سيارة مضمونة من قطع غيار ومراكز خدمة وانتشار خالص امنياتى باختيار موفق ولك منى فائق الشكر والاحترام ودمت بود