قديم 16-03-2010, 04:28 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: القصة الحقيقية وراء أنكسار مقصات كيا سيراتو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة swat مشاهدة المشاركة

كان في مرة رجلان ماشيين واحد وقف قراء التعليق والتاني ضل ماشي ptmnlo123per154
اولا انا اول مره اشوف موضوع لحضرتك واحب ارحب بيك معانا فى مصر موتورز وياريت نشوفك فى مصر كمان
سيدى الفاضل انا اعتراضى الوحيد على السيراتو او اى عربيه تانيه(مش السيراتو بالذات)ان فيه ناس كتير بتديها اكبر من حجمها
طبيعى انك تحب عربيتك ده حقك لان ده اختيارك وتفكيرك بس انا شايف من القصه اللى حضرتك كاتبها انك بتحب عربيتك زياده عن اللزوم وشفت الكلام ده دلوقتى فى موضوع تانى لحضرتك بتاع تقييم السيراتو ان شكلها زى اللامبرجينى والفيرارى وانها بتأدى زيها زى المرسيدس وكلام كتير اعتقد انه افقد الموضوع صفه التقييم واصبح رأى شخصى للعربيه
واللى عجبنى بصراحه فى الموضوعين طريقه كلامك وارجو انك متضايقش من كلامى وتحياتى ليك ومرحبا بيك فى مصر موتور مره اخرىptmnlo123per122

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس